ЗА ДОСТАВКАТА: Какво ще стане ако не успея да приема пратката си в указания срок?

При създаването на своята поръчка, клиентът изрично се запознава със сроковете за доставка и поръчката не се придвижва за изпълнение ако не отметне, че е съгласен с тях. Отговорност на клиента е да планира времето и ресурсите си така, че да може да получи поръчката си в указаните срокове. Разбира се, могат да възникнат и непредвидени обстоятелства, които да попречат на клиента да получи поръчката си лично. В този случай той трябва да осигури друг човек, който да я получи от негово име или да ни извести предварително да я изпратим на друг адрес, който ще бъде по-удобен за него.
Ако клиентът не се погрижи да получи поръчката си в срок, това ще бъде счетено като некоректна проява и куриерите ще върнат пратката към нас. Ако след това клиента направи нова поръчка за тези или други артикули, ние ще я придвижим за обработка само ако я заплати предварително, за да гарантира ангажираност.