• пазарска кошница
  • данни за клиента
  • финален преглед
  • готово!

Доставка и заплащане


Доставките се извършват до адрес с куриер на СПИДИ
или до офис на СПИДИ или ЕКОНТ.

Цената за доставка е 4.99 лв. за поръчки до 5 кг и стойност под 80.00 лв.
Поръчки на стойност над 80.00 лв. и с тегло до 5 кг се доставят безплатно!
За тежките или обемни продукти, цената за доставка се изчислява допълнително.

Доставката на Вашата поръчка ще се извърши в няколко стъпки:

  1. Задаване на поръчката от уеб сайта. След като финализирате своята поръчка, Вие ще получите автоматичен имейл с номера, под който тя е записана в нашата система. Поръчката Ви преминава към статус: "Чака потвърждение".
  2. Потвърждаване. Наш оператор потвърждава наличност на продуктите и подготвя поръчката Ви за заявка към склада. На този етап ще получите SMS на указания в поръчката номер, както и потвърдителен имейл. Поръчката Ви преминава към статус: "Потвърдена".
     • В случай на проблем с поръчката Ви, ще получите имейл/SMS известие за изчерпана наличност или нужда от допълнителни уточнения.
  3. Обработване. Поръчката Ви се заявява в склада, като от този момент нататък промени по нея не могат да бъдат правени. Поръчката Ви преминава към статус: "Обработване", за което ще бъдете уведомени по имейл. Ако след този етап отмените поръчката си преди да сте я получили, следващи Ваши поръчки ще бъдат обработвани само след предплащането им.
  4. Пътуване. След като поръчката Ви бъде изпратена от склада в Англия, нейният статус ще стане "Пътува към България", за което също ще получите имейл. Можете да следите движението ѝ от профила си на сайта. При форсмажорни обстоятелства поръчката може да претърпи актиуализиране на сроковете за доставка максимум до 30 дни след подаването ѝ.
  5. Подготвяне. При пристигане на Вашата поръчка в София, тя ще премине към статус "Подготвя се за доставка". За този статус получавате автоматичен имейл.
  6. Доставка. Поръчката Ви се изпраща с експресна куриерска услуга (и наложен платеж, ако не е предплатена по банка). Статусът ѝ става "Предадена на куриер", за което ще получите SMS известие на указания в поръчката номер, както и автоматичен имейл. Следва поръчката Ви да бъде доставена спрямо графика на куриерската служба. За повечето градове това е на следващия ден.

Важно е да изпишете пълен и верен адрес за доставка още при задаване на поръчката си, за да можем да я доставим до Вас максимално бързо!

Заплащането на поръчката може да се извърши в брой при получаване, или предварително по банков път. Поръчки изпратени до адрес могат да бъдат заплатени на куриера при получаването им, само ако не надхвърлят 700лв. За поръчки надвишаващи тази сума ДИДЖИ ХЪБ ЕООД ще изисква частично предплащане в размер на 20% от стойността на поръчката. При получаването можете да се възползвате от опцията "Преглед и Тест", но имайте предвид, че при отказ да получите поръчката си, ще трябва да заплатите за нейното връщане към нас.

Ако желаете да предплатите или капарирате поръчката си, нашите данни са:
Уникредит Булбанк
IBAN в лева BG26UNCR70001523677930
BIC: UNCRBGSF
Титуляр: ДИДЖИ ХЪБ ЕООД

“ДИДЖИ ХЪБ” ЕООД
ЕИК/ЕГН: 205810088
ДДС No: BG205810088
Град: София
Адрес: ул. Орехова гора, бл. 23А,, ап. 74
ПК: 1404
МОЛ: Емил Орлинов Панчев

В основанието за превода запишете номера на поръчката си.

Ако желаете да получите данъчна фактура към поръчката си, моля попълнете данните на фирмата при съставянето на поръчката. Ако не желаете фактура, ще получите само касов бон от куриерската фирма.

При създаването и потвърждаването на поръчката си, всеки потребител дава своето съгласие за сключване на договор от разстояние за покупко-продажба на избраните от него продукти. Закупена стока може да бъде върната в срок от 14 дни от получаването, ако не е ползвана или с нарушен търговски вид и при всички други условия от Закона за Защита на Потребителите.
Разноските по връщането на стоката са за сметка на купувача! 
Разходите за доставка подлежат на възстановяване само в случаите, когато доставката все още не е извършена или при основателна рекламация за предоставените стоки и услуги. При коректно и в срок извършена услуга за доставка на стоките и последвал отказ от покупка на общо основание, сумата за доставка не подлежи на възстановяване съгл. чл.57 ал.1 от ЗЗП.
Ако желаете да получите парите си обратно, за предпочитане е това да стане по банков път, по посочена от Вас банкова сметка. При невъзможност за банково разплащане, може да се използва и друг удобен и за двете страни метод, но с изрична предварителна уговорка, относно особеностите при различните платежни средства. По закон срока за възстановяване на сумата е 14 дни, но ние се стараем да правим обратните преводи до няколко работни дни.