Контакт
Спорт и Хоби е уеб сайт управляван от ДИДЖИ ХЪБ ЕООД.
За връзка с нас използвайте формуляра за контакт по-долу или телефон: (02)4114100, 0882039739, 0882049604.
Преди да ни пишете, погледнете в списъка с Често Задавани Въпроси - може би отговора е вече публикуван там.
Да, всички артикули, които ще откриете в каталога ни са оригинални продукти на съответните търговски марки. Единствените реплики, които се предлагат в сайта са официални реплики на някои модели футболни топки и фланелки, които са специално обозначени.
Най-лесният начин да изберете правилния за Вас размер е ако вече имате продукт от същата марка, който Ви е удобен. Проверете какъв е неговия размер и поръчайте същия.
Ако за пръв път купувате артикули от марката, може да ползвате ориентировъчната таблица с размери, публикувана тук. Посочените размери в сантиметри не са гарантирани, а приблизителни и общи. Възможни са отклонения при различните производители, модели и кройки. Ние не можем да носим отговорност за подобни отклонения, в случай че сме доставили точно избрания от Вас размер. Винаги можете да върнете продукт съгласно условията на ЗЗП, които са публикувани и на сайта.
Не. Адресът, който ще откриете в сайта, е на нашия логистичен център, а той не е пригоден за директна работа с клиенти. В него не се поддържат наличности от показаните в каталога ни продукти, затова не можем да предложим директната им покупка на място или изпробването им. Всички стоки се намират в разпределителен склад в Англия, откъдето ги доставяме специално за Вас. Все пак знаем, че при пазаруване онлайн има вероятност от разминаване между очакванията на клиента и действителните характеристики на продукта. В случай, че по една или друга причина артикула, който сте закупили от нас не отговаря на нуждите Ви, то имате право да ни го върнете. Повече по темата прочетете тук.
Когато има останали големи количества от даден размер е възможно цената му да бъде намалена с цел по-бързо разпродаване, но цената не е намалена за останалите размери. Може да се възползвате от намалението единствено, ако поръчате размера, за който е валидно то.
Може да ни изпратите въпроса си от тук. В съобщението напишете кода на продукта, за който се отнася той, както и размера, от който се интересувате.
За Ваше удобство, количествата от различните размери на всеки продукт са обозначени на неговата страница, вдясно под снимката, като наличностите са означени в различни цветове: в зелено са оцветени размерите, от които има наличност, в жълто - размерите с ограничено количество, а размерите, от които са останали последни бройки в склада са оцветени в червено и има вероятност скоро да се изчерпат. Ако търсения от Вас размер не фигурира сред посочените, това означава, че не е наличен към момента и не можем да го доставим. Ако желаете да поръчате даден продукт, но в момента няма от необходимия Ви размер, може да добавите артикула в "Любими", за да можете по-лесно да следите за евентуални нови зареждания от него.
Ние обработваме поръчките Ви възможно най-бързо, като правим заявки към склада по няколко пъти на ден. Въпреки това е възможно някой продукт, от който в склада са останали последни бройки или ограничено количество да отпадне от заявката ни след като я подадем. Ако това се случи, задължително ще Ви информираме по телефона, чрез SMS или по електронната поща. Въпросът с отпадането на продукт от поръчката се изяснява финално преди статус "Пътува към България". Ако получите известие, че поръчката Ви пътува към България, но не сме се свързвали с Вас с информация за отпадане на даден продукт, той най-вероятно ще пристигне и ще Ви бъде изпратен.
Не, не е необходимо да се регистрирате преди да пазарувате от нас. Когато направите своята поръчка, сайтът сам ще Ви създаде потребителски профил, който можете да ползвате в бъдеще, за да получавате отстъпки за покупките си.
Когато финализирате поръчката си, може да проверите своята електронна поща. За всяка успешно зададена поръчка ще получите имейл, с който Ви уведомяваме, че сме я приели. Ако не откривате подобно съобщение в е-пощата си, проверете своята "СПАМ" папка, тъй като може да е попаднало там. Ако там също няма съобщение от нас, вероятно поръчката Ви не е завършена докрай. Опитайте да я довършите или се свържете с нас, за да помогнем.
Ако имате съмнение, че поради техническа или някаква друга причина не сте успели да подадете успешно поръчката си, най-добре е да се свържете с нас за съдействие. Нашите контакти ще откриете тук.
Поръчките се обработват в рамките на няколко часа и рядко могат да бъдат допълвани. Ако Вашата поръчка е преминала в статус "Потвърдена", за който изпращаме имейл и SMS съобщение, то вече не може да прибавяте продукти към нея, тъй като тя е включена в заявка към склада. Ако поръчката Ви е новосъздадена и все още очаква да я потвърдим, тя може да бъде допълвана. Допълването може да направите под формата на нова поръчка, която наш оператор ще обедини с предната. Може също да ни пишете или да се свържете с нас по телефона, за да дадете инструкции за продукти и размери, които желаете да добавим.
Поръчките могат да бъдат обединявани от наш оператор до определен етап от тяхната обработка. Не можем да обединим две поръчки ако една от тях вече е заявена към склада, тъй като поръчките ще бъдат включени в отделни заявки и вероятно ще пристигнат в България по различно време. Ако направите една или повече последователни поръчки, то те ще бъдат автоматично обединени преди да ги включим в заявка, но ако някоя от тях вече е предадена за обработване, няма да можем да я обединим с останалите.
Има три варианта да заплатите поръчката си:
- Наложен платеж: При тази опция дължимата сума се изплаща на куриера, който ще достави пратката Ви. Това е и най-често ползваният начин на заплащане от нашите клиенти.
- Банков превод: За банково плащане може да използвате следните банкови детайли: Уникредит Булбанк, IBAN в лева BG26UNCR70001523677930, BIC: UNCRBGSF, Титуляр: ДИДЖИ ХЪБ ЕООД. Като основание за превода моля посочете номера на поръчката, която заплащате. Имайте предвид, че този вид плащане отнема до един работен ден да се отрази в системата ни. Ние ще обработим Вашата поръчка възможно най-бързо, затова е необходимо да не забавяте плащането ѝ, тъй като има опасност тя да пристигне преди Вашият превод да бъде отразен.
Разбира се! Нужно е да отбележете с отметка, че желаете да получите фактура, а след това да попълните вярно данните на фирмата, на която да бъде издадена тя.
Причината за това вероятно е че стойността на поръчката Ви надхвърля определена стойност. Спрямо фирмената политика, поръчки на стойност над 700лв (а за нови клиенти над 300лв) доставяме от Англия, само ако са капарирани или предплатени изцяло. Капарото е в размер на 20% и може да го заплатите по следния начин:
- Банков превод. Може да ползвате следните банкови детайли: Уникредит Булбанк IBAN в лева BG26UNCR70001523677930 BIC: UNCRBGSF Титуляр: ДИДЖИ ХЪБ ЕООД. Като основание за превода моля посочете номера на поръчката, която капарирате. Тя ще бъде придвижена за обработка след като получим Вашия превод, което може да отнеме до 2 работни дни.
Обърнете внимание, че разделянето на поръчка на стойност над 700лв на няколко по-малки поръчки не позволява те да бъдат придвижени за изпълнение без капаро, тъй като системата ни ги третира като една поръчка и взема предвид общата дължима сума по тях.
Проблемите при плащането с карта най-често се дължат на няколко причини.
- Уверете се, че потвърждавате плащането, натискайки правилния бутон. Най-често срещаната грешка е, че вместо да натисне бутона за потвърждение, клиентът погрешка натиска бутон, с който отменя плащането.
- Проверете дали в картата, с която се опитвате да заплатите поръчката си има нужната наличност. Ако е необходимо, допълнете средства в картата, за да може да извършите плащането.
- Не затваряйте прозореца преди да е приключило плащането. Така ще прекъснете транзакцията и тя няма да бъде извършена.
Ако проблемите с плащането продължават, свържете се с нас за съдействие.
Ако поръчката Ви вече е заплатена по банка, а някой от поръчаните в нея артикули се изчерпа преди да успеем да я заявим в склада, ние ще възстановим сумата, която сте заплатили за този продукт като кредит към Вашия профил, който да ползвате за следващи поръчки. Ако предпочитате, можем да възстановим сумата по сметката, от която сте направили плащането.
Възможно е поръчката Ви вече да е получена и заплатена от Вас, но ние все още да не сме получили официално уведомление за това от куриерската фирма, която извършва доставките. Забавянето обикновено е от един работен ден, тъй че получаването на поръчката Ви ще бъде отразено и при нас съвсем скоро.
Това, което виждате изписано в разпечатката на поръчката си е нейната стойност, която не подлежи на промяна. Тя се определя от действителната стойност на съдържащите се в нея артикули, като включва начислени такси за доставка и отстъпки (ако има такива). Ако имате кредит в нашия магазин и желаете да го използвате за новата си поръчка, това няма да промени стойността ѝ, а ще повлияе на дължимата по нея сума. Приспадането на кредита от сумата, която ще дължите за поръчката си става автоматично и не е необходимо да правите нищо, за да се възползвате от него. Когато потвърдим Вашата поръчка, ще Ви изпратим имейл съобщение, в което ще Ви информираме каква ще бъде сумата, която ще дължите за нея, а също и SMS, в който ще е отбелязан Вашият баланс. Балансът от всичките си поръчки можете да следите и от профила си на сайта.
Като наш клиент Вие ползвате преференциални цени за доставка с двете най-големи куриерски фирми в страната - Спиди и Еконт. Повече информация ще намерите тук.
Поръчаните от Вас продукти се доставят директно от разпределителен склад в Англия, което отнема около 9-12 дни. Когато създавате своята поръчка, системата ни ще Ви информира в какви срокове можете да я очаквате. Тези срокове може да видите и на тази страница. Обикновено спазваме долната граница на обявения срок, като в редки случаи успяваме да доставим дори и по-рано, но не можем да се ангажираме с доставка по-бърза от дадената в сайта.
При създаването на своята поръчка, клиентът изрично се запознава със сроковете за доставка и поръчката не се придвижва за изпълнение ако не отметне, че е съгласен с тях. Отговорност на клиента е да планира времето и ресурсите си така, че да може да получи поръчката си в указаните срокове. Разбира се, могат да възникнат и непредвидени обстоятелства, които да попречат на клиента да получи поръчката си лично. В този случай той трябва да осигури друг човек, който да я получи от негово име или да ни извести предварително да я изпратим на друг адрес, който ще бъде по-удобен за него.
Ако клиентът не се погрижи да получи поръчката си в срок, това ще бъде счетено като некоректна проява и куриерите ще върнат пратката към нас. Ако след това клиента направи нова поръчка за тези или други артикули, ние ще я придвижим за обработка само ако я заплати предварително, за да гарантира ангажираност.
Поръчки на стойност над 80лв и с тегло под 5кг доставяме от Англия безплатно. Доставката на поръчки с тегло под 5кг и стойност по-ниска от 80лв струва 4.99лв. За тежки и/или обемни пратки цената за доставка се изчислява допълнително.
Вашата поръчка вероятно надвишава 5кг или съдържа продукти с голям обем. Ако се съмнявате, че цената за доставка е неправилно изчислена, може да се свържете с нас за доуточнение.
Информация за движението на поръчката си ще получавате от нас по имейл, а за по-важните етапи ще Ви изпращаме и SMS нотификация. Във всеки един момент можете да влезете в профила си в сайта и оттам да изберете подстраница "Поръчки", за да проверите статуса на поръчката си. Повече информация за етапите, през които преминава Вашата поръчка може да прочетете тук.
Дейността си развиваме изключително на територията на България и към момента не извършваме доставки до други страни.
Разбира се, с радост ще Ви съдействаме да изненадате свой близък. За да може той да получи подаръка си без да трябва да заплаща нищо е необходимо Вие да заплатите поръчката като по време на създаването ѝ може да уточните дали желаете да направите това по банка. Попълнете адреса, на който желаете да доставим пратката, а в полето "Телефон за контакт" попълнете СВОЯ номер. На него ще изпращаме информация за движението на поръчката и ще Ви търсим в случай на проблем. В полето за допълнителен телефон може да попълните номера на получателя, който искате да зарадвате, за да може куриерите да се свържат с него при неуспешна доставка. В полето за забележки към поръчката напишете, че тя е предназначена за подарък. Нашите оператори ще се съобразят с Вашата забележка и няма ползват телефона на получателя за уточнения, разваляйки изненадата.
Не предлагаме такъв вариант, тъй като нашият офис е административен и не е пригоден за директна работа с клиенти. Ако не е удобно да приемете поръчката си на своя домашен или работен адрес, можем да я доставим до най-близкия до Вас офис на Еконт или Спиди, откъдето да я получите в удобно за Вас време.
Да, можете. Опцията "преглед и тест" е включена за всички пратки, но имайте предвид, че при отказ да получите поръчката си, ще трябва да заплатите за нейното връщане към нас. В случай, че след като сте закупили даден продукт, по една или друга причина Вие не сте удовлетворени от него, имате право, гарантирано със закон, да го върнете обратно към нас в рамките на 14 дни от получаването. Повече информация за това може да прочетете тук.
Можете да откажете поръчката си до момента, в който не я потвърдим и придвижим за обработване, за което ще Ви информираме по имейл и с SMS. След като заявим поръчаните от Вас продукти в склада ние не можем да спрем тяхното пристигане в България, затова отказа от поръчка на този етап се смята за некоректна проява. Следващи поръчки на клиенти, отказали поръчката си след потвърждение се придвижват за обработка само ако са заплатени предварително. Ние винаги съветваме клиентите да постъпват отговорно и да приемат направените от тях поръчки, а ако по някаква причина покупката не е удовлетворителна, съществува опция за връщане на стоката обратно към нас. Повече информация по тази тема може да прочетете тук.
Случва се, макар и рядко, от склада да ни изпратят продукт с грешен модел/размер или артикул с фабричен дефект. Ние се стараем да преглеждаме стоките за съответствие преди да ги изпратим към клиент, но това не винаги е възможно. Ако сте получили грешен или дефектен артикул свържете се с нас, за да проверим случая и да предложим своевременно решение. Препоръчително е да ни изпратите снимки, на които да се виждат ясно баркода, етикетите и дефекта на проблемния артикул.
Разбира се! Според Закона за Защита на Потребителя (ЗЗП) е право на всеки клиент да върне стоки закупени онлайн ако тези стоки не го удовлетворяват по една или друга причина. За това законът предоставя 14-дневен срок, като уточнява, че транспортните разходи по връщането (ако има такива) са за сметка на клиента. Може да върнете закупените артикули с куриер по Ваш избор, но Ви съветваме да се въздържате от услугите на Български Пощи, при които често се получава голямо забавяне и има опасност да изпуснете 14-дневния срок. Артикулите, публикувани на сайта, се предлагат с гаранция за съответствие, но производителят не предоставя гаранция за експлоатация, освен ако изрично не е упоменато.
Обратната страна на извадката от поръчката Ви представлява формуляр за връщане на стоки. Отбележете продуктите, които връщате и причина за връщане. Отбележете удобния за Вас начин за възстановяване на сумата. Подпишете формуляра и го изпратете заедно с продукта, който връщате, на посочения адрес. Ще получите известие от нас когато обработим пратката.
Адрес за връщане: гр. София, Офис Еконт - Емил Марков или Офис Спиди - София Тодор Каблешков
За възстановяване на сумата ЗЗП предвижда 14 дни от датата на получаване на Вашата обратна пратка. Ние се стараем да правим това по-рано, като ще Ви информираме с SMS веднага, щом извършим плащането.
Сделките, сключени между фирми не са обект на ЗЗП. В този смисъл ДИДЖИ ХЪБ ЕООД си запазва правото да откаже обратно изкупуване на повече от 1 брой от даден артикул, обект на такава сделка.
"Коректен потребител" е клуб, в който всеки може да членува. Членството започва автоматично след успешното изпълнение на всяка Ваша поръчка, за което ще получите известие от нас по имейл. То продължава 30 календарни дни, като през това време Ви дава право да пазарувате с 5% отстъпка. Успешното изпълнение на всяка следваща поръчка удължава членството Ви в клуба с още 30 дни. Точните дата и час, в които членството Ви автоматично ще изтече можете да видите във Вашия профил на сайта, а ние ще Ви изпратим предупреждение за това по имейл няколко дни по-рано.
Имайте предвид, че поръчки, по които има последващи рекламации или връщане на стока не се считат за успешно изпълнени и не дават право на членство в клуба.
Вариантите за това са няколко:
- Не сте се идентифицирали в сайта. За да може сайтът да Ви разпознае и да начисли полагащата Ви се отстъпка е необходимо да влезете в своя профил преди да направите поръчката си.
- Членството Ви в клуб "Коректен потребител" е изтекло. Членството в клуба, който Ви дава право на 5% отстъпка е с продължителност 30 календарни дни от датата, на която последната Ви поръчка е преминала в статус "Успешно изпълнена". Точните дата и час, в които членството Ви автоматично ще изтече можете да следите от профила си в сайта, а няколко дни преди това ние също ще Ви подсетим със съобщение по имейл.
- Членството Ви в клуб "Коректен потребител" все още не е започнало. Ако имате предходна поръчка, която все още не е преминала в статус "Успешно изпълнена", тя не Ви дава право на членство в клуба и съответната отстъпка. За да станете член на клуба и да се възползвате от отстъпката е необходимо първо да получите и заплатите поръчката си. Ако поръчката Ви вече е получена и заплатена, но все още не е отметната при нас като "Успешно изпълнена", моля вижте тук.
- Върнали сте към нас продукти от Вашата успешно изпълнена поръчка. Поръчки, по които има последващи рекламации или връщане на стока не се считат за успешно изпълнени. Те не дават право на членство в клуб "Коректен потребител" и съответната отстъпка, която то предлага.
Този код дава право на еднократна отстъпка. За да може да се възползвате от тази отстъпка, въведете кода в определеното за това поле при финализиране на своята поръчка и тя ще бъде автоматично приспадната от дължимата сума.
За нас сигурността на клиентите е важна и сме се погрижили да я обезпечим със следните мерки: *През февруари 2020г. внедрихме сигурна https криптирана връзка към нашите сървъри, за да не може никой зложелател да получи Вашите лични данни. *Криптираме всички Ваши пароли, така че профилът Ви в сайта да бъде максимално защитен. *Имаме сериозно отношение към правилното съхраняване на Вашата лична информация, докато боравим с нея и към надлежното и унищожаване след като повече не ни е необходима за изпълнението на услугите си към Вас.
Минималната информация, която е необходимо да получим от Вас, за да можем да доставяме Вашите поръчки е име на получател, адрес и телефонен номер/имейл адрес за комуникация. Без тази информация куриерските служби Еконт и Спиди, не биха могли да извършат желаната доставка. Не събираме и никога няма да поискаме информация за Вашата етническа или расова принадлежност, религиозни възгледи, сексуална ориентация, точна възраст, политически убеждения или каквато и да е друга чувствителна информация от подобен личен характер. Използваме различни инструменти като "бисквитки" (cookies) и pixel код на Google и Facebook, единствено с цел по-добро потребителско изживяване.
Ние уважаваме правото на конфиденциалност на всеки клиент, както и неговото правото да се разпорежда със своята лична информация. Въпреки че използваме Вашите лични данни само за да Ви бъдем в услуга, ние ще разберем желанието Ви да прекратите присъствието си на сайта и профилът Ви ще бъде изтрит. За целта е необходимо само да ни пишете, изразявайки желание за това. Можете да го направите чрез контакт формата на сайта или на имейл адрес: info@sportihobi.bg
За да можем да защитим правата Ви на потребител, ние пазим данните за Вашите поръчки за неопределен период. Това включва само информацията, която се съдържа в поръчката Ви. Имате право по всяко време да пожелаете тези данни да бъдат изтрити и ние ще съобразим, стига това да не нарушава действащото законодателство, тъй като за счетоводни и други статистически цели, ние сме длъжни да съхраняваме някои агрегирани данни за определени от закона минимални периоди.
Ако не намирате отговора на своя въпрос, моля, пишете на кирилица и го задайте точно и изчерпателно, за да можем да Ви помогнем..